Facebook Pixel

 
ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ

Плащане при доставка

Ще заплатите в момента, в който получите пратката или я вземете сами от офиса на куриера.

В полето „ОБЩА СТОЙНОСТ“, в края на поръчката ще видите стойността на Вашата поръчка, която ще заплатите на кутиера.

   Важно!
При получаване на пратка, представител на куриерската компания ще издаде документ, който замества касова бележка в доказателство за извършеното плащане!

ПО БАНКОВ ПЪТ

Плащане по банков път

След генериранер на Вашата поръчка, ще получите имейл с данни, необходими за превод на дължимата сума побанков път.

Вашата поръчка ще бъде подготвена и изпратена, след като потвърдим наличието на сумата по нашата банкова сметка.

   Важно!
Моля, при превода на сумата, като "Основание за плащане" въведете номера на Вашата поръчка.

Данни за банковата сметка:

Име на получателя:

ВАНЧЕВИ ФАРМ ООД

 

Име на банката:

Първа инвестиционна банка АД

 

BIC:

FINVBGSF

 

IBAN:

BG61FINV91501017080791

 

С КАРТА

Плащане с карта

С натискане на на бутона "ПРИКЛЮЧИ", ще бъдете автоматично препратени към страница, в която да попълните Вашите данни по картатата.

Възможност за плащане с карта

РЕКЛАМАЦИЯ

При наличие на дефект, купувача има право на рекламация, която да предяви към:

  • Вносителя/производителя на съответния продукт – контакти на съответния сервиз ще откриете на гаранционната карта съпътстваща продукта.
  • epharm.bg, а ние от своя страна ще придвижим продукта към сервиз.

 

- 1 -

ВАЛИДНОСТ НА ГАРАНЦИЯТА

В гаранционната карта са описани всички гаранционни условия, вкл. и гаранционния срок на продукта. Уверете се, че всички условия са спазени.

- 2 -

ПОПЪЛНЕТЕ ФОРМУЛЯРА

Изтеглете и попълнете формуляра.

- 3 -

ИЗПРАТЕТ ПРОДУКТА

Опаковайте продукта, заедно със всички необходими докумети, вкл. и ФОРМУЛЯРА и го изпратете.

Клиента НЯМА право да предяви рекламация към продукта в случаите когато:

  • Не може да удостовери датата на закупуване и собствеността на продукта чрез попълнена и заверена гаранционна карта.
  • Настъпил дефект в резултат на неправилна експлоатация.
  • Настъпил дефект в случай неспазване на инструкциите попълнени в гаранционната карта и инструкцията за употреба на продукта.

 

НУЖДАЕТЕ СЕ ОТ ПОМОЩ?

Свържете се с нас
0882 444 666

Best Seller

Loading...
Loading...
Loading...

New Trend Fashion

Loading...

https://epharm.bg/microlife-bp-a6-plus.html

НОВО !!!

ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ПО ЛЕКАРСТВАТА

Разрешително № АП-1007

за търговия по интернет