Гаранция

Продуктитe, предлагани от epharm.bg, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на вносителите/производителите. Всички продукти, са нови, в оригинални опаковки и с гарантиран произход и качество.


Гаранционната карта ще бъде старателно попълнена, с прикрепен към нея касов бон и заверена от служител на epharm.bg.

На страницата на всеки продукт ще откриете информация за гаранционния срок.

 

Рекламация

При наличие на дефект, купувача има право на рекламация, която да предяви към:

  • Вносителя/производителя на съответния продукт – контакти на съответния сервиз ще откриете на гаранционната карта съпътстваща продукта.
  • epharm.bg, а ние от своя страна ще придвижим продукта към сервиз.

 

Стъпка 1

УВЕРЕТЕ СЕ ВЪВ ВАЛИДНОСТТА НА ГАРАЦИОННАТА КАРТА

В гаранционната карта са описани всички гаранционни условия, вкл. и гаранционния срок на продукта. Уверете се, че всички условия са спазени.

 

Стъпка 1

ИЗТЕГЛЕТЕ И ПОПЪЛНЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

От ТУК можете да изтеглите ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯ, който трябва да отпечатате и попълните.

 

Стъпка 1

ИЗПРАТЕТЕ НИ ПРОДУКТА

Опаковайте продукта, заедно със всички необходими докумети, вкл. и ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ и ни го изпратете.

 

Клиента НЯМА право да предяви рекламация към продукта в случаите когато:

  • Не може да удостовери датата на закупуване и собствеността на продукта чрез попълнена гаранционна карта и касов бон.
  • Настъпил дефект в резултат на неправилна експлоатация.
  • Настъпил дефект в случай неспазване на инструкциите попълнени в гаранционната карта и инструкцията за употреба на продукта.

 

Връщане на продукт

Когато закупите продукт от epharm.bg, получавате не само качествено обслужване, но и опция да прегледате поръчания продукт и ако не Ви удовлетворява, да го върнете. Срокът за връщане е до 14 дни от получаването му, като не е необходимо да посочвате причина за това и няма да заплатите никакви разходи, с изключение на разходите, възникнали при транспорта на пратката.

 

След получаването на отказаният продукт, ние ще възстановим всички разходи, заплатени от Вас, без разходите, възникнали по отношение отказа на пратката.

 

НЯМАТЕ право да върнете закупен от Вас продукт, ако:

  • сте нарушили цялостта на опаковката
  • сте нарушили вида на съпътстващата продукта документация
  • сте нарушили вида на компонентите, включени в опаковката на продукта
  • сте използвали продукта, без значение броя пъти и старанието, което сте вложили

 

Ако някое от горепосочените условия не е спазено, имате право да се възползвате от настъпилите след това гаранционни условия.


 

НУЖДАЕТЕ СЕ ОТ ПОМОЩ?

Свържете се с нас
0882 444 666
ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ПО ЛЕКАРСТВАТА

Разрешително № АП-1006

за търговия по интернет